det er liv ute

Som jeg skrev tidligere i dag prøvde jeg fiskestangen uten hell,jeg gikk ut før sola steg opp og endte opp med iskalde fingre,så jeg gav opp og gikk hjem igjen,da fingrane var varme hadde sola fåt tak og jeg gikk ut igjen.

Linerla sang og kvitret da jeg kom ut ,gikk ned til fjorden igjen for jeg viste att linerla var der nede

vi har fått store sildestimer inn i fjorden,måsene ligger og venter på en gobit når silda spreller i vannflaten

endelig kommer kvitveisen hit til oss også,den har latt vente på seg her

hestehoven har også vært sein her når jeg ser kor tidlig mange av dere fikk den ,endelig folder den seg ut hos oss også

vi har hagen full av kjøttmeis,fin og livlig er den

det er så utrolig mange sommerfugler her nå,mest denne som jeg fikk bilde av i dag,men den sitter ikke i ro så lett å få et bilde var det ikke

jeg går videre oppover,jeg ville gå rundt garden i dag også

det er ikke alle plasser en finner kuleprimula i skogkanten,men det er jo hyggelig med slike fargeklatter mellom gammelt gress

dagen var nydelig,den varmeste til nå ,jeg kommer til enden av jordene ,går ikke bilveien ned igjen ,jeg fortsetter opp til grannen ,ville gå gamleveien ned igjen ,grannen satt ute ,da ble det en kopp kaffe ute i sola ,det var veldig hyggelig ,

grannen har et fargerikt blomsterbedd nå,det var så fullt av sommerfugler og humler her,men da jeg ville ta bilde fløy alle sin vei,hmmmm :=)

da jeg tok farvel fikk jeg en telefon, ett par venninner ville ta en tur :=) dermed bar det hjem ,på med kaffen hadde litt lefse i fryseren så kom dei,vi satt ute,sola skinte det var varmt,men du så koselig og vi hadde god avstand mellom oss :=)

I morgen blir en roligere dag,da begynner jeg hos fysioterapauten igjen ,det blir slitsomt men bra ,jeg håper jeg får hjelp til å bli bedre i foten igjen nå :=)

16 kommentarer

Siste innlegg