Det er vel ingen overaskelse

Dagen i dag har vært fin ,ja det er vel ingen overaskelse att dagen ble brukt på sykkelen :=) jeg fikk vasket en maskin med klær,så tar jeg sykkelen og sykler for å treffe ei veninne ,sykkelen ble parkert så ruslet vi en tur sammen

 

på Viddal har det nå blirr plantet 1600 epletrær,neste år kommer det en god del flere,det skal produserast eplesider og eplejuic,og jeg ønsker dem masse lykke til med prosjektet,håper det blir velykket ,

rundturen er ikke så kjempelang men vakker og passe langt nok for meg som ikke skal gå så mye ,her ser vi utover fjorden bare en annen vinkel enn det er fra meg

her ser vi inn til Leira ,den grønne flekken på venstre side av bilde

veien er koslig å gå :=) det er tid for bøndene å slå gresset ,og siden veninna mi måtte hjelpe til sykler jeg hjem igjen ,spiser litt ,henger ut klesvasken ,setter på en ny maskin med klede før jeg tar sykkelen og sykler nok en tur ,denne gangen motsatt vei :=) ei anna venninne er hjemme og i dag hadde hun ingen planer,da ble det en prat i hagen hennes

hunserverte kald drikke og marsipankake ,det smakte godt :=) det ble etterhver meget varmt der i hagen så vi flyttet oss litt bak buskene der det var skygge :=)

Her i gården var det svært mange låvesvaler

fine fugler,og dei spiser mange fluer og mygg  ja ja jeg takker for laget og sykler hjemover,nede på Bjørke stopper jeg og tar bilder av noen måser,tror dei var litt trøtte av varmen dei også

dei fleste låg og sov og dei som ikke sov,ja dei stod og gjespet

jammen er det gode dager for både mennesker og dyr,ja tenk om vi kunne fått beholdt dette deilige været hele sommeren i år :=)

Jeg nyter iallefall dagene for alt det er verdt :=)

 

4 kommentarer

Siste innlegg