Det føles bedre

I dag ble det ny opperasjon,onsdag var jeg til ortopeden og han tilbød ny opperasjon i dag for fjerning av sru i hælen,Det var litt rot med taxi ,på helsenorge stod det att jeg skulle hentes 9 da jeg ringte taxi sa han att dei kom 8.20 ,jeg var klar 8.20 jeg kledde på meg og måket litt snø medan jeg venta,ikke mye snø da,for her er det så mye att mannen tok i bruk traktoren før han dro på jobben,jeg spadde bare bort det som kom etter att han reiste,så medan en venter på taxi :=)

det var mørkt ute i fjorden,men da jeg gikk ut var det opplett,da jeg var ferdig kom snøen dalende igjen

ikke noe for meg å tenke på å hente ved,det er snø langt oppetter leggane om en skal bort til løda ,men det tar mannen seg av,han har tatt påskeferie og blir her hos meg til over påske :=)

taxien kom kl 9 ,så ventetiden her hjemme ble en stund siden jeg var klar 8.20 ,men jeg var hjemme så det var greit,og jeg fikk en sjåfør som har kjørt meg mange ganger til fysio,så vi har en god tone og fikk en hyggelig prat i dei 2 timane reisen tar en vei ,jeg meldte meg i luke ,ble henvist til en tom venterom,tok et bilde så ble jeg hentet,vi kom akkurat til timen for å si det enkelt :=)

Dei som jobber på avdeleingen på dagkirurgi er bare helt nydelige,dei hvet ikke hva godt dei skal gjøre for deg,og da slapper en godt av,jeg ble gjort klar og kl 11.30 ble jeg tatt inn på opperasjonsbodet,og kort tid etterpå sov jeg ,skruen i hælen ble fjernet og da jeg våknet var kl 12.20 og jeg var på rommet med alle dei søte pleierne på oppvåkningen :=)

Kl 14 ko drosjesjåføren helt inn til der jeg satt og ventet med rullestol ,fikk ikke gå så fort etter narkose ,så trillet han meg ut til bilen og vi kjørte hjem,han hadde ventet hele tiden utenfor sykehuset stakkaren :=) men blir og hyggelig å prate med alikavel.

Det var deilig å komme hjem må innrømme det og alt kjennes allerede mye bedre ut,det er lov å håpe

nå er jo jeg proppet med smertestillande medikamenter,så det gjennstår å se :=)

Nå skal jeg sitte i ro i 2 dager,da kan jeg ta bort støttebandasjen og bare ha bandasjen som er limt over opperasjonsområdet,så er det krykker i 14 dager med forbud å trå på hælen,det gode er att jeg kan gå på forfoten med krykker da :=) så da hvet dere hva denne damen skal bruke påsken til,blir ikke rare sprella,strikke og se på mannen som skal fulføre bygging av veggen på stua

på den nye veggen skal den svære tven henges opp :=) akkurat no har jeg det iallefall veldig godt :=)

12 kommentarer

Siste innlegg