det går fortsatt i surr

jeg er vist på bærtur med dagene ,for jammen sttokket jeg om to dager på kalenderen nok en gang :=) ikke så farlig men att det er mulig tto ganger da

denne nydelige pakket jeg opp den 16 men skulle jo åpnet den i går den 17 ,også denne støtter barnekreft,gleder meg til å henge den på juletreet

disse smarte sugerørene med vaskekost åpnet jeg i går den 17 men skulle åpne den 16

altså 2 ganger har det skjedd nå merkelig hi hi ,i dag har jeg trukket rett dato ,den 18 ikke sant

oi oi ooi ,denne skal jeg kose meg med ,en kakaobombe ikke sett det før men slik det ser ut så er denne bomben fylt med marsmalow oi oi som jeg gleder meg hi hi

I dag var det Voldatur og fysio ,og joda jeg blir bedre så det hjelper ,etter timen tok vi en Ørstatur og der kjøpte vi en julegave penger har vi fått ,det blir nytt teppe i entreen ,metervar så kantane skal syes ,da henter vi teppett på fredag :=)

før vi kjørte hjem spiste vi middag og ikke viste jeg att vi kunne kjøpe middag der

rett og slett på campingplassen i Ørsta ,maten var god ,det var rikelig met på talerken og det var koselig atmosfære i spisesalen :=)

Før vi reiste boortover i dag bake jeg en tropisk aroma ,skal nok få krem på den i kveld ,det er en slik kake som trenger noen dager å modne på :=)

ha en fin kveld da

11 kommentarer

Siste innlegg