det går fremover

God kvelden i varmen ,ja det er virkelig deilige sommerdager vi har for tiden ,her jeg bor blir det for varmt å sitte oppom huset på dagtid,så det blir til att jeg rusler ned  til sjøen og fra å vasse med føttene så plumpet jeg med hele baken nedi i dag :=) så det går fremover så får vi se da når resten av kroppen kommer under hi hi

nå var jeg litt inne først på dagen ,så jeg tok en litt tidlig lunch før jeg ruslet ned til sjøen

det blomstrer mellom stein og det er vakkert

det var i ferd med å bli lav sjø og jeg går ikke ut i vann der jeg ikke har trygg grunn under føttene ,så jeg satt der og lurte ,skal eller skal ikke ,jeg prøvde

det ble en plump,og der satt hele fruensvilje med rumpa i sjøen :=) da har jeg iallefall bada bittelitt

var i grunnen ikke så helt gale kaldt da :=) jeg setter meg på stolen og nyter varmen ,fra støda utenfor naustet vårt ser vi rett på rorbua til svigerinne og svoger :=)

mellom steiner dukker det opp røde små blader også,mye som trives under sjøvannet

tangen har fått en rødlig farge,om det er varmen sin skyld hvet jeg ikke ,men var fint der det låg over steinenen da

jeg rusler hjem ,det er tid for middag og i dag ble det fiskepakker på grillen med laks ,gulrøtter og sikori ,det smakte godt.

Etter middag hadde solen gått ned her på tunet hos oss,da ruslet jeg en tur til grønnsakshagen ,jeg har svært mye luftløk og greier ikke bruke det hele,så noe tok jeg og klippet for å ha litt på lur til supper og sauser i vinter

mulig jeg prøver å tørke noe av det,kan ikke fylle en hel fryseboks med løk :=) men tørket burde være greit til bobilturer ikke sant :=)

 

11 kommentarer

Siste innlegg