det går i surr

Her går vist dagene litt i surr ,jeg åpner kalenderen hver dag og det er her jeg har surret for jeg åpnet luke 8 på dag 7 og luke 7 på dag 8 sånn kan det gå men nå er jeg på rett kjøl for det er vel den 9 i dag

en hel blokk med 100 klistremerker og denne skulle være dag 7 medan vaskebørstene var dag 8

så da er vi klare for nr 9 og kosen :=)

altså hva skal en si ,jeg er helt måløs av alle dei fine gavene ,vibbedille må være selveste nissemor ,100g med glitrende sokkegarn og siden jeg ikke strikker noe spesielt annet enn et pannebånd nå så skal jeg helt klart legge opp et par sokker i dag :=)

ellers gikk vi en god tur ut i går ,og da vasset vi oss opp til sommerfjøsen

den gamle sleden står der ,tenk om vi hadde hatt hest da :=))

men vi har ikke hest,så jeg sette meg på sleden og drømte om den hesten istedenfor :=) så gikk vi gjennom heimebeide hjem igjen ,og hjemme er jeg fortsatt bitt av puzzle basillen ,og nå ser dere hva jeg koser meg med

med litt musikk i heimen koser jeg meg og innimellom setter mannenseg også ilag med meg og finner noen riktige brikker ,det blir så fint att det blir synd å rote det ihop igjen etter att det er ferdig ,hmmm kan tenke meg å lime det på en blate og henge det opp i julen ,vi får se :=)

dagen avsluttet jeg med et besøk opp i andre etasje hos svigermor ,jeg tok med strikket mitt og vi pratet til søvnen var i ferd med å ta meg :=) og jeg tenker dagen i dag blir noe av det samme ,reint bortsett fra att støvsugeren skal frem og nå går vaskemaskina full av handuker :=) så er det helg ,ha en fin dag da

 

7 kommentarer

Siste innlegg