det går mot vår

i nat forsvant det svært mye snø her inne i fjorden,det har meldt skikkelig rufsevær i dag og det er hele 9.9+ ute,det nermer seg altså vår  :=) Det jeg ser det på er trærne ,det er ufattelig mengder med rakler i år,nesten så jeg synes det er mer enn normalen og dei vokser selv om snøen pisker en i ansiktet,nå begynner dei å bli grønne ,hasselen er grønn og det betyr att alle oss som reagerer på pollen må huske på å få påfyll av litt div nesespray og øyedråper :=)

bilde av bjørk og hassel har jeg ikke fått,men dei er der like langt komne som her på oren ,og på seljen ja der dukker det opp dei finaste puselabber

i går kunne vi ane grønn plen i hagen

i dag er snøen så og si borte,bare brøytekanten igjen og om jeg ikke tar feil forsvinner siste rest av snø på plene i løpet av dagen :=) jepp det kan jeg like for jeg er fint ferdige med vinter nå,jeg hvet vi fortsatt kan få mer snø,men jeg hvet også att den vil forsvinne fort igjen bare den gamle kompakte forsvinner nå :=)

Jeg sitter her og venter på taxi,det er tid for ny legetime ,etterpå er det tannlegetime usj ,liker ikke tannlegetimer ,men har bestilt timen selv så det er bare å stålsette seg,dagen avrundes så med noen timer hos yngste sønn og dama,og kos med lille Mathilde,tror det blir en fin dag eg ;=)ja jeg skal kjøpe garn også,vist har jeg lageret fullt ,men feil sort hi hi ,for jeg skal strikke meg en genser til og da vil jeg ha rett garnsort .

Da ønsker jeg dere en superfin dag da

11 kommentarer

Siste innlegg