det går seg til

i dag har jeg ristet tepper og vasket gulv,det er første gang jeg gjør det på 2 måneder :=) og det gikk igrunnen greit,det betyr att det går seg til sakte men sikkert når det gjelder foten.

Værre var det da jeg gikk en tur,fikk ei venninne på besøk,da hun gikk skulle jeg gå sammen med henne et stykke,da må foten trykkes ned i sko,det er grisevondt,tenk om jeg kunne kippe foten inn i slipperser og bare gå :=) men det blir vel bedre etterhvert her også,må bare gå med ortosen i en måned til :=)

Vi har fine dager nå,opplett,lettskyet og bart

da jeg sa farvel og snudde hjemover fikk jeg i dag også oppleve dei vakre sidensvansene,men i dag hadde jeg ikke kamera med meg,bare mobilen,grrrr ja for i dag kom jeg omtrent rett under dem  og dei var mange

nå sitter jeg på stua og ser ut på en hel flokk,større enn den jeg traff ute,men for meg er det desverre ikke bare å hoppe i sko og springe ut med kamera

grønt og fint er det ute også,gresset vokser og det gjør jo flere av plantene i hagen også,julerosen min har jeg vist før,men den er vakker og tåler å bli vist igjen

hundretalls med snøklokker er på vei,kan liksom ikke bli for mange av dem i hagen :=)

Nå skal jeg strikke litt før jeg tar et par fotøvelser :=)

10 kommentarer

Siste innlegg