det kjennes i beina

Jeg vil så gjerne,jeg har liten tålmodighet,jeg snakker om beina mine,jeg hvet att jeg må gi kneet jeg oppererte for en mnd siden mer tid ,men jeg oppererte jo ankelen på den andre foten mai i fjor,og den er nesten vondere den når jeg går lang tur,så der inni er det noe som ikke stemmer.

Vel jeg kledde meg og gikk ut,føttene ville ikke stanse og plutselig hadde jeg gått til Bjørke,sånn ca 3 km fra meg,jeg kjente det i beina ,men jeg måtte jo hjem igjen så det var bare å fortsette,da jeg nermet meg hjemme kunne jeg nesten ikke flytte på en fot ,arghhhh så lei jeg blir,jeg vil gå lange turer,jeg vil gå på fjellet når sommeren kommer jeg vil :=) ja ja ,det blir ikke en tur til i dag,men i morgen blir det tur igjen,kan ikke gi meg på det .

dette er bjørka,som dere ser er det ikke lenge før den også spretter ut med pollenfylte rakler

dette er hassel og ser dere en bitteliten rød greie i enden av raklene ? det er blomsten som skal bli til hasselnøtter

og hasselen er like overfylt av rakler som oren ,ikke greit for oss som reagerer på dette

ja og dette det er or ,nå hvet dere hvordan dei forskjelige ser ut hi hi

litt forskjellige bilder tatt på Bjørke i dag, så langt har jeg ikke gått før dette året så det kjennes ja hi hi ,men det var en fin tur

på hjemvei lyttet og såg jeg etter oter,men det var stille i dag,når jeg går sånn og ser ned ser jeg andre ting,som en liten tynn kvist den er gammel og det vokser sopp på ,bittesmå sopp som likner på en vakker rose

så ser jeg noe som dupper i vannet,en kråkebolle :=) den låg opp ned med tang under seg,kanskje ikke så bra for den ,men jeg kunne ikke hjelpe den på rett kjøl

så var jeg hjemme,det blir noen bilder hver gang en går tur :=) nå skal jeg fyre opp i peisen,for selv med mange varmegrader så er det kaldt inne i huset,sånn er det med gamle hus

16 kommentarer

Siste innlegg