Det kommer seg

Nå kommer det seg ,våren sørger for det ,snøen smelter hipp hurra og i dag var det frem med sykkelen ,etter flere uker uten strikkekafe pga korona skulle vi ha sommeravslutning i dag og da sykla jeg

det var bare så utrolig deilig :=)

det går en turvei langs denne elven ,nå leiter den seg frem igjen :=) 6 damer og vi hadde det hyggelig i 3.5 time ,jeg takket for laget og suste hjemover igjen ,

20+ i sola ,og jeg fikk en deilig time i solveggen før middag ,kan jo ikke bli bedre ,og medan jeg koser meg så smelter snøen fort i hagen

på solsiden forran drivhuset er den borte vekk ,iallefall nesten ,en liten haug ligger på singelen :=) men i morgen er det også sikkert borte vekk ,fortsatt ute på jorden ,men det smelter og jeg ser stor forandring fra dag til dag :=) lykke

14 kommentarer

Siste innlegg