det merkes

i dag har jeg vært hos fysioterapauten og hatt styrketrening,det jobbet mest med beina og det merkes allerede att jeg har blitt sterkere,fortsatt har jeg problemer med både kne og hofte,det er no så,men det er ikke vondt å bevege seg og øvelsane jeg gjør blir lettere og lettere,må vel til med mer vekt på iallefall en øvelse snart :=)

Da jeg kom hjem bakte jeg litt i dag også,litt til å ha i kakeboksen

gluten og melkefrie kjeks,havrekjeks,og småkaker med sjokoladebiter,havrekjeksene er i tillegg sunne for det er bare 1 ss sukker i deigen :=) godt å ha med på biltur og fjelltur

I dag blir det stekt torsk til middag og jeg har laget en liten vri på tilbehøret

mannen får poteter til da,jeg velger det bort i dag og tar linser istedenfor med luftløk fra egen hage :=) råkost av pastinakk og gulrot og en grønnsalat til,ja med noen små tomarter som ikke er grønne da hi hi .

Kvelden blir av den rolige sorten,tenker det blir med strikketøyet i fanget jeg :=) ha en fin kveld da

12 kommentarer

Siste innlegg