det regner

ja det er jo ikke så trivelig det ,særlig nå som mange er på ferie ,men der er et men ,for vi som har hage er det jo letvindt med litt regn for da slipper vi å vanne :=) og det blir utrolig frodig der ute

spinaten har tatt helt av så her må vi bli flinke å spise som dere ser ,i dag plukket jeg dei nederste bladene

en hel balje full ble med inn i dag

og dei største blade var større en neven min :=) kutta opp det hele og surra det på stekepanna ,og som dere hvet krympet det til omtrent ingenting ,men godt var det

squashen er på vei ,en frukt kan nok høstes til helgen ,oog blomsten er større en noen gang :=)

brannliljen blomstrer og den lever opp til navnet sitt

og hva har jeg så ellers gjort i regnværet ? jeg har byttet epost,og det var en større jobb en jeg trodde ,ikke noe for mitt hode men jeg håper jeg har fått med det viktigste :=) det vil tiden vise :=)

14 kommentarer

Siste innlegg