det spirer og gror

Ute uler vinden og det regner sidelengs,men det har vært et opphold,den benyttet jeg til å gå en tur,ble bare en tur ned til fjorden for fysioterapauten mistenker att jeg har fått beinhinnebetendelse,og da må en ha litt ro ,men jeg har fått ergometersykkelin tilbake til stua,så nå blir det minst 2 runder på den hver dag,for da trener jeg uten å belaste .

Men altså,en liten tur er innafor :=) det spirer ute,og i fjøra har våren kommet

 

det var deilig ute selv om att det er grått ,lurt å gå mellom bygene

jeg har svært masse med snøklokker i hagen og nå blomstrer dei :=) store tuer rundt et begrenset område mellom drivhus og grønnsakshage

det spirer virkelig i grønnsakshagen også,luftløken,gressløken,oregano og rabarbra og blåbærbuskene har begynt å brette ut bladene sine,hvet ikke jeg om rabarbraen bruker å komme i februar så langt som dei har nå

jeg testet ut såing av spinat i høst,inne i drivhuset,og dei kommer dei

selvsådd løvemunn ,grønn og fin ,ikke verst det da inne i drivhuset,nok til å fylle et par krukker til sommeren :=)

det blir en ny vår ,det synes iallefall godt i år

12 kommentarer

Siste innlegg