det spirer og gror

god morgen .Jeg har rukket å ta spaserturen ned til sjøen og opp igjen,det kjennes i hælen ,men det er ikke farlig å kjenne på litt smerte så lenge jeg hvet att det har grodd fint sammen igjen,noe må jeg tåle å kjenne på en tid fremover :=) det var en kald fornøyelse å gå men det var opplett,min egen feil att jeg ikke tok hansker på

det snakkes om ekstra høg flo,det var ikke det her nå iallefall ,om det blir høgt etter kl 14 får tiden vise,jeg skal til fysio og da ser jeg det når vi kjører forbi .

Da jeg kom opp igjen måtte jeg en tur bort til drivhuset,i beddet nedom plantet jeg en julerose for noen år siden og siden har den blomstret hvert år,og det gjorde den nå også :=)

nå var det ikke godt å bøye seg,så bilde får være som det er :=)

i det samme beddet har jeg buskmure,det skal med tiden vokse seg sammen til en lav hekk,og tenk det,det er januar og den har allerede grønne skudd,det har vært mildt ute så mulig den har blitt lurt for det er da vel tidlig å spire nå

det var ikke bare en gren,det var alle buskene som var grønne i dag ,tipper vi får en tidlig grønn vår i år eg :=)

Nå skal jeg kvile og strikke litt og i ettermiddag blir det litt trening ,hverdagen er i gang igjen og det er i grunnen godt,ha en fin dag da

4 kommentarer

Siste innlegg