det spirer

Vi har fortsatt en smak av vår her hos oss og jammen melder dei 15 + til helgen igjen også :=)

fikk venninnebesøk i førmiddag,det var koselig :=) så ble jeg hentet,det var tid for fysioterapi i Volda,nå mener han jeg greier resten selv her hjemme ,skal nok få det til :=)

Vel heime igjen måtte jeg knipse noen bilder av våren ,for selv om att det fortsatt er vinter ute,så har vi hatt noen fine vårdager en god uke her hos oss nå

 

2 brett med stemorsblomster har jeg kjøpt,må bare få plantet dem ,og skulle været snu ,så setter jeg dem inn i drivhuset

men det knopper seg også i hagen med slike som har overvintret ute :=)

i hagen vår har vi kjempemange snøklokker,her snakker vi om store tette tuer og dei er like fine hvert år :=)

 

i grønnsakshagen er det røde fine knopper,det er rabarbraen som kommer,leser att vi med nyresteinsannfall bør unngå rabarbra,ja ja ,kommer nok til å unne meg litt lell :=)

oreganoen spirer godt ute i grønnsakshagen også nå,ikke lenge før en kan gå ut og plukke ferske blader :=) en deilig tid vi går i møte nå ja

 

22 kommentarer

Siste innlegg