det tar sin tid

så var vi kommet til lørdagskvelden ,i dag har vi vært hjemme ,og når vi er hjemme så er vi jo midt i naturen ,mannen skulle sage ved og jeg ville ha bål så vi kunne grille pølser ,vi fikk begge deler :=)

dere ser huset vårt på det nederste bilde med bål på så vi har ikke langt å gå ,jeg sitter forran bålet ja for midt inni der var det rødglødande så vi fikk grillet pølser,når maten var fortært fikk vi fres i bålet igjen og da brandt det godt ,det var deilig for ute er det nokså kjølig som dere ser på gresset,det er kun frost og ikke snø :=)

nå har jeg litt smerte etter opperasjonen og det er nesten uråd for meg å bøye meg ,så i dag var det lit hjelp mannen fikk med vedingen ,men jeg var selskapsdame da hi hi ,han er fortsatt ute ,men jeg kjente att jeg hadde fått nok så nå sitter jeg inne og koser meg :=) ha en fin lørdagskveld da

15 kommentarer

Siste innlegg