det var bare å begynne

jeg har gått litt fram og tilbake med meg selv,skulle jeg bake lefser eller ikke ,i dag gikk jeg på kjøkkenet og da var det bare å begynne før jeg sette meg ned igjen ,det ble tykklefser

og jammen kom mannen og hjalp til ,han stod for stekingen så jeg kunne konsentrere meg om kjevlingen ,2 ble litt brent så jeg måtte justere ned temperaturen ,da ble dei fine,dette er gode lefser som vi liker godt med smør sukker og kanel på .

Etter att jeg hadde ryddet og vasket opp vasket jeg gulv i samme slengen ,men da måtte jeg ut og lufte meg etterpå for varm ble jeg

jeg valgte å gå

gamleveien bak tunellen ,det var litt jobb å gå der da det var oppkjørte bilspor,is og skaresnø ,men jeg greidde det uten å gli

veien tilbake var gyllen ,sola speilte seg i fjell og fjord ,vel hjemme fikk jeg gjort øvelsene mine ,det gikk litt lettere i dag enn i går så jeg har trua jeg bare jeg tar tiden til hjelp ,ha en fin kveld da

12 kommentarer

Siste innlegg