det var deilig å gå

Endelig en dag uten smerter i ryggen ,og jeg fikk gått en lengre tur etter att støvsugeren hadde fått svingt seg en runde i heimen .

det har vært et par regnbyger i dag ,men jeg var heldige på min tur ,fikk endatil litt sol i ryggen

har ikke sett hestehoven ,men den vesle rosa dukket opp i dag ,endelig ser vi tegn til farger i naturen

det dukker opp flere grønne tuer ,på disse vil det komme andre små rosa blomster og dei blomstrer hele sommeren til høsten går over til vinter

hasselen blomstrer,dere ser den bittelille røde blomsten ikke sant,det blir til hasselnøtt

På Bjørke ligger båtene ,noen er tatt i bruk for jeg ser dei ligger utpå og prøver fiskelykken ,kanskje ikke seilbåtene da :=)

det var så deilig å rusle her og se hvordan naturen våkner sakte men sikkert til liv igjen

bergjomfru ,den har vakre rosetter hele året

mosen har kledd seg i vakre vårfarger

så var jeg hjemme igjen og som dere ser bugner det i hagen vår ,av snøklokker :=)

ha en fin kveld da

14 kommentarer

Siste innlegg