det var fort gjort

God morgen der ute,ute er det blegg mørkt men fruen er lys våken ,da er det like greit å stå opp og kose seg med radio og en kopp kaffe :=)

fortsatt erd et 10+ og det har det vært gjennom hele nbatten ,skogen står der bar ,bortsett fra et tre som er standhaftige :=)

Det gjør seg med et fargeskifte både ute og inne ,gult er en deilig farge men nå var tiden inne for å kvitte seg med det gule ,inne altså ute kunne jeg godt hatt den gylne gule skogen lenge :=)

Fredag bestemte jeg meg brått for å fortsette og ta den andre halvdelen av stuen ,og i går ble jeg ferdige ,det var fort gjort :=) listing må vente til neste helg ,men det går greit jeg kan leve med det,bilder er heller ikke opphengt ,men veggane er ferdig og alt rot ryddet ut ,vi kan virkelig nyte søndagen

eg e så fornøgde ,ting kommer nok mer til sin rett med den lyse bakgrunnen framfør den gule :=) og bedre blir det med gardiner og bilder på veggen ,pynte og gjøre rommet koselig igjen ,men det får bli når listene er på for når gulvlister skal på må jo møblene frem igjen og gardinstang kan vi ikke ha opp før lister rundt vindu er på ,men pytt har da fått planter i vinduskarmen :=) ønsker dere en superfin søndag

6 kommentarer

Siste innlegg