det var trimmen sin det

God ettermiddag ,her dufter det fortsatt jul for jeg har gjort meg ferdige med småkakebaksten i dag ,sandnøtter og strull :=) da tenker eg vi har mer enn nok småkaker

når jobben var gjort kledde jeg meg og gikk ut ,og det ble en skikkelig trimtur kan mann si

snøen har lagt seg og rundt garden er det ikke bilvei så jeg vasset i urørt snø og jo høgre opp jeg kom ,des dypere vart snøen

noen steder gikk snøen langt opp på leggane og det kjnnes når en går ,altså skikkelig god trim :=)

selv o9m jeg egentlig ikke er en stor snøelsker så må jeg innrømme att det er vakkert når det er som i dag

bare å nyte ikke sant

nå sier meldingane att det skal bli regn igjen ,akkurat det kunne jeg vært foruten for da blir alt så sørpete ,men ennå er det vakkert og lyst så da nyter vi det så lenge vi kan :=)

Vel hjemme fikk jeg spadd vekk litt snø så det blir litt enklere å parkere en bil her :=)

Jeg srev att jeg hadde kjøpt meg julekjole ,lovet å vise den frem :=) ble ikke selfie med den på men det får gå

den er skikkelig myk og god og litt tykk så den varmer godt :=) kjøpte en str større enn jeg egentlig trenger ,men synes det er deilig når den henger litt løst :=)

fornøgde med dagen denne fruen :=) men nå skal jeg slappe av og strikke litt ,ha en fin kveld da

14 kommentarer

Siste innlegg