det vokser og gror

det er ikke bare fugleliv ute,det er liv i det som vokser og gror også og det er iallefall tidlig i år ,fortsatt bare mars og ting har kommet så langt liksom

rabarbra og dei vokser fort nå

trenger jeg løk henter jeg luftløk i hagen og nå er gressløken også snart klar for å brukast

løpstikke,kraftig smak ,minner om selleri ,her trenger en ikke mye for den kan fort dominere,men det er bare å begynne å bruke på dette stadiet her,for den vokser fort ,og det er dei nye skudda som er best :=)

nå dukker dei kvite krokusane mine opp litt over alt,da jeg plantet dem hadde jeg bedd der drivhuset står,da den skulle settast opp måtte beddet bort,så har løkane fulgt jorda og landa litt forskjellig her og der :=)

en fin dag,litt kjølig selv om det er 10+ ute men det er opplett så klager ikke ,teppa her fikk lufte seg på altanen og det er jo deilig :=)

12 kommentarer

Siste innlegg