dette blir bra

en nydelig dag her inne i fjorden  i dag også ,jeg såg ikke om sola nådde Viddal i dag ,men den skal være tilbake nå og da kommer den sakte krypande mot Leira også ,og gjett om jeg gleder meg da :=)

Det fine været må benyttes ,så jeg kledde meg og trasket ut til skogen ,i dag var planen å rydde vei fra hovedveien og opp i skogen uten å måtte bøye oss unna en masse greiner og småtrær ,jeg ble nesten ferdige ,må bare ha en sag til noen få stokket som jeg ikke greidde å knipe av :=)

dere ser dei tynne stokkane midt på ,ikke store greiene som står igjen :=) så nå er det fint å gå opp her

rydda helt opp og inn i skogen ,går en her mellom dei tynne stokkane blir det som en rås og det ble så greit å gå her ,så får en av karane ta stokkane med sag :=)

jeg tok med niste i dag ,vann og hjemmelaget chiapudding :=) det smakte helt fortreffelig

reint for greiner i skogen ,alle greiner som er i høgde med meg er klippet bort ,nå trenger ingen på dem i ansiktet for det er vondt ,ja jeg fikk noen i ansiktet i dag så det hvet jeg :=)en gapahuk her må vel være toppers :=)

da jeg kjente att kroppen hadde gjort nok gikk jeg hjem igjen ,må stoppe før en ikke greier å gå hjem :=)

I dag har mannen bursdag og jeg har bedt svigerinne og svoger til middag ,siden dei alikavel er på rorbua er det greit og vi er liksom en kohort for vi er en del sammen :=)

6 kommentarer

Siste innlegg