Dompap

Jeg er vist heldige for tiden for nå besøker dompappen hagen vår titt og ofte :=) og når en tar bilder og legger inn på pc så oppdager en att jammen var det andre arter der også som jeg faktisk ikke såg når jeg tok bilda :=) artig det da .

Her vaskes det,grundig rundvask,alle dører,håndtak,skapog knotter,dibedutter og endatil lampeskjermer fikk en runde i dusjen,ingen virus skal få overleve her om dei skulle dukke opp

her såg jeg dompap ho og hann men så sitter det jammen en fugl helt nede til høgre her på bilde dompap ho det også ?

og her dukket det plutselig opp en kjøttmeis også

jeg kledde på meg og gikk en tur,den ble kort for hælen var vel vond å gå på i dag,men jeg kom meg ned til sjøen da

tok ikke med kamera,så det ble mobilbilder,tjelden lot meg komme nokså tett på

så fløy dei :=) jeg snur opp igjen sånn var det i dag

snøen vi fikk i helgen er nesten borte igjen

snøklokkene har begynt å takke for seg,dei fikk nok fortgang på det med all snøen over seg,men heldigvis taklet påskeliljene snøen og nå er det dei som er i ferd med å blomstre i hagen

resten av snøen oppom huset er nok helt borte i morgen,den grønne benken kan igjen sittes på,men det ser ut som att den først må få litt pleie for malingen er i ferd med å takke for seg,blir det en fin vår kan det være et av hageprosjekta mine :=)

nå er det snart natta på meg,må opp i 5 tiden da pasientreise kommer og henter meg kl 6 i morgen tidlig,skal til Ålesund sjukehus og ta nye bilder av foten og snakke med ortopeden,så får eg håpe han kan gjøre noe med den hælen han har opperert helt uten grunn for den var friske den ,og jeg ante virkelig ikke att han skulle gjøre en så stor inngripen i hælen når jeg låg i narkose ,for nå er jeg seriøst skikkelig låk i foten (

14 kommentarer

Siste innlegg