eg har flytta

Ja jeg har flytte men ikke så veldig langt ,bare ned til sjøen ,for ute er det ikke levlig annet enn i skyggen ,skal jeg være i sola må jeg ned til sjøen ,så da har jeg flytta da :=)

nå har jeg tatt en tur opp i huset ,men jeg kommer helt sikkert til å flytte ned til sjøen igjen etter middag :=)

Jeg har kost meg veldig der nede i dag ,jeg svømmer ikke men har vært mye uti vannet opp til trusekanten ,det er bra det vel :=) det var skikkelig fjøre sjø ,litt senere i kveld er det flo ,da kommer sjøen høgre opp så hvem hvet hva som skjer da :=)

Jeg har fiska ,og i dag vart det fangst igjen

en stor fin lyr ,den beit ikke på ,kroken bare hekta seg fast i fisken og den ble med opp :=) jeg kaster ut igjen og det samme skjer en gang til ,det ble 2 store fine lyr ,etter det ble det 2 store fine makrell ,en beit seg fast og en bare huket jeg og dro den opp ,så ringer min søster ,vi snakker lenge ,da vi var ferdige prøvde jeg stanga en gang til og hvordan det gikk føre seg aner jeg ikke ,men jeg hukket en svær sei også ,og jeg fikk den med opp og på tørt land ,først da datt den av

snakk om flaks ,1 beit på kroken ,resten hukket jeg bare og dro dem med til land :=)

en liten makrell rogn fikk bli med hjem ,den var så god selv om denne var liten :=) så tenker eg den også er god ,makrellen er filitert ,vacumpakket og lagt i fryseren ,resten er filitert og ligger i kjøleskapet ,har planer om å lage fiskekaker ,men dei skal modne et døgn først

Kan livet bli stort bedre ? ute er det nå 25+i skyggen det har skyet til ,men jeg vaser rundt i bikini ,no skal eg lage til middag ,blir å grille i dag tenker eg

12 kommentarer

Siste innlegg