en annerledes påske i år

god kvelden,vi går inn i påsken nå,men den blir nok annerledes for de fleste av oss i år tenker eg

jeg sette frem noen påskehøner jeg gjorde det,men det var neimen ikke nødvendig,for her ble stuen omgjort til en byggeplass,og sånn må det jo bli om en vil gjøre forandringer i heimen ,forandringer som krever plass og att en kan slappe av med litt rot rundt føttene  :=)

den kvite vegge bak tv er ny,rammen rund hadde vi fra før :=) rammen hadde gul tapet i sitt forrige liv,den ble revet av,så ble det sparklet,alle hvet att der en sparkler må en også pusse,jeg dekte til som best jeg kunne før mannen satte igang med pussemaskina i dag,selv med støvsuger på pussemaskina så får fruen i heimen flere dager med vask fremover,det verste ble tatt i dag da ,såpass att vi ikke sette kvite spor i alle rom

ja ikke kjekt å legge beina på denne krakken etterpå :=) og slik såg det ut over det hele ,men det må en tåle ikke sant :=)

den nye veggen ble grunnet,rammen rundt hadde mannen tapet på,sånn glatt tapet som skal males,,nå er det klart til å få på den grønne fargen på rammen rundt den nye veggen,men det ble ikke i dag,limen må jo tørke og jeg fikk litt noia av støv overalt,så jeg jaget mannen i dusjen medan jeg fikk ristet tepper og vasket gulv og det må jeg helt sikkert gjøre flere ganger før all svevestøvet er borte :=)

så påsken i år blir med skap og bord tildekket med plastikk,der det ikke er plastikk står alt stuet tett,påskehønene er liksom litt bortgjemt for å se det slik :=)

Vel jeg koser meg ,for jeg hvet att resultatet etterpå blir så bra :=) og vi skal som sagt ikke ha gjester i påsken så da er det helt greit,blir uansett en helt ok påske :=)

10 kommentarer

Siste innlegg