en annerledes spasertur

måtte jo gå i dag også,men jeg viste att det ble mange timer i buss i tillegg ,hva gjør en da ? jo når en kommer til bussholdeplassen 30 min før bussen kommer da spaserer en rundt og rundt ,jeg gikk rundt et kvartal ,forbi butikker og tilbake,det ble en 30 min lang spasertur det i dag morges :=)

Så var det en busstur,turen gikk til Ålesund sykehus,helt frivillig,hvorfor ?

ja bilde taler vel for seg :=) frivilig ja men viktig å møte opp.Det var gjort på en to og tre,var ferdig før jeg hadde time,hva skjedde så,bussen min må ha glemt å forandre reiserute på skiltet,så der stor jeg da,eller stod ,jeg gikk i 30 min her også rundt omkring og da bussen min skulle kjøre satt ikke jeg på,når jeg oppdaget fadesen tok jeg buss til Moa,et stort kjøpsenter,alle bussene stopper der så også den som skal til Ørsta/Volda ,men neste skulle ikke gå før om 1 time.

Her kunne jeg sitte inne og benyttet timen til en kopp kaffe og medbrakt niste :=)

jepp må det når en skal ha glutenfritt,laktosefritt og fritt for løk,for den dietten er neimen ikke lett å få på utesteder.

Tilbake i Volda går jeg av bussen på første stoppested,da fikk jeg nok en spasertur til butikken,janus ,ullkle ja den butikken skal slutte og varene ble derfor solgt for 50 % avslag ,nytt for sesongen 30% avslag,en noen smågaver ble kjøpt og da jeg ser jeg rekker skulebussen som skulle inn til oss gikk jeg for den,selv om planen var å følge mannen etter jobb.

Ja sånn har min dag vært,hadde med et enkelt strikk så jeg koste meg på busstur jeg,sov litt gjorde jeg også :=) men spasertur her hjemme dropper jeg i dag,har uansett gått bra tur i dag

9 kommentarer

Siste innlegg