En bedre dag

I dag har jeg hatt en bedre dag enn i går,fortsatt litt vondt å svelge men jeg fryser ikke og har ikke verk i kroppen,men jeg har overhode ikke vært ute,om jeg hadde vært helt frisk hadde jeg heller ikke vært ute i dag ,i dag har det vært fint vær ute til å være syk inne på :=) det har regnet sidelengs ,skikkelig ufyselig ,men inne er det godt og varmt og jeg strikker på vesten min jeg

dei to siste fargeradene strikket jeg ekstra ,synes vesten var litt kort,håper den blir lang nok nå ble vel ca 3 cm ekstra lengde,men her skulle arbeidet deles i 2 ,nå skal det strikkes frem og tilbake ,en jobb jeg ikke tenkte på da jeg forelsket meg i designet,strikke med to farger fram og tilbake i tillegg er det mange masker så det må tvinnes ,det tar plutselig dobbel så lang tid å strikke ,men det går fremover

da er det bare 3 hele fargerekker igjen før det skal felles mer til hals og når det er gjort,ja da er det ryggen igjen :=)

14 kommentarer

Siste innlegg