en blir bra svett

Det er så varme dager her hos oss ,en blir bra svett uansett om en jobber eller sitter i ro ,jeg jobbet først på dagen ,svettet ja men det hadde jeg gjort uansett :=)

i dag var det greiner som skulle ryddes unna ,og jeg har kjøpt en skikkelig digg kvern :=) jeg hentet alle grener som låg bak fjøsen ,så var det bare å putte en etter en i kverna

og ut kommer oppkuttet flis ,dette er så kjekt å ha i grønnsakshagen samtidig som jeg får det ryddigere når alle greinene er borte

i grønnsakshagen la jeg duk der jeg har slitt med skvalderkål og annet ugress

dettee r så deilig å gå på ,fint også og det holder mye av ugresset borte,det som kommer er enklere å ta bort  :=)

men som jeg sa ,en blir bra svett og i dag gjorde jeg noe jeg ikke trodde jeg skulle klare

jeg gikk ned til sjøen og avkjølte meg ,men jeg måtte seriøst gjøre flere forsøk før jeg greidde det for jammen var det iskaldt hi hi

8 kommentarer

Siste innlegg