en dag i skogen

Når en bor på bygda og mannen eig en gård ,da følger det som regel med en skog eller fler også :=) den ene skogen her på gården ligger rett oppom badeplassen ,må liksom bare gå over gata :=)

Vi har bestemt oss for å lage en koselig møteplass der ,håpet mitt er en gapahuk og sittebenker men først må det ryddes ,så fruen tok med sag og gikk til skogs i dag

et virrvar av greiner som fort pisker oss i ansiktet,her var det vare å sette i gang

fruen saget og saget

etter et par timer var jeg meget godt fornøgde ,jeg fikk saget bort alt som stakk ut der vi har planer om å lage hyggeplass,nå kan vi gå trygt uten å få noe i ansiktet ,men jeg skal ta litt mer for det ble så koslig i skogen når det var ryddigt ,det tok jeg ikke bilde av ,får gjør det i morgen

og vi har fortsatt et aldeles nydelig vær ute, løvskogen her skal også ned så vi får utsikt ,men den jobben er det ikke jeg som skal ta :=)

hjem og spise middag ,er så koselig å sitte på stuen :=) etter middag er jeg klar for en ny runde i skogen ,denne gangen med ryggsekk fylt opp for kos ,kaffe bål og litt munngodt

olala skal si det blusset opp og jeg fikk et kjempebål

svartkjelen er med ,vann på flaske og ekte bålkaffe

kaffe og marsmalow mmmmm det smakte ,den svære hauen med kvist er borte vekk ,for etterhvert kom mannen og han brente oi oi oi

mørket kom fort ,veldig fort ,da ble det en helt annen stemning

jeg nyter

medan mannen fyller på med mer kvist

det ble nesten som en meditering å se inn i glørne

det var en fin måte å avslutte dagen på ,svigerinne kom også og det var jeg glad for ,hun hadde hodelykt det hadde ikke vi og når bålet brandt ned var det skikkelig svarte natten ute hi hi

 

10 kommentarer

Siste innlegg