en deilig ferieuke

en uke har vi hatt ferie,en herlig uke på alle måter :=) vi tok bobilen og kjørte til Sandnes ,campet på veien nedover ,var der i 4 dager og campet på vei hjemover også,skulle gjerne truffet Eva når jeg var der,men tiden strakk ikke til ,sånn er det når en har få dager og flere ønsker på timeplanen .

vi kjører via Byrkjelo,over Utvikfjell ,Hardanger ,Lærdal og camper på Odda

liker du å kjøre tuneller er det Lærdalstunellen du skal kjøre,det tar mer enn en halvtime å kjøre gjennom ,3 større felt er opplysr med farger,men jeg ble nesten rastløs etter å komme ut i frisk luft,det blir for lenge å kjøre i så lange tuneller for min del,men fin er den ikke noe å si på det

blomstring fikk vi ikke i Hardanger,men epler i massevis,røde og fine og utrolig mange

 

liker disse hustakene med store og små heller

Odda en koselig by ,eller sted å besøke,vi campet nede ved fjorden på en bobilcamp ,helt ok

koslige hus i sentrum ,små fargerike trehus som gav sentrum en koselig sjarm

liker en sjakk er det muligheter her om en vil

det regnet godt,men på en goværsdag er det sikkert fint å sitte her og ta en kopp kaffe

kunst og trær passer fint sammen

det er ingen grunn til å kaste gamle kjeder og anndre ting av jern,er du kreativ er det masse fint å lage ,det fikk vi se på Odda

vakker veggkunst

og en fornøgd frue,det var godt å komme under tak ,før vi hastet tilbake til bobilen,godt våte på føttene ,men det var min engen feil for jeg trakket rett i en søle rett før vi var framme,men pytt ,bilen var varm og god og jeg var meget fornøgd etter en lang spasertur ,og Odda vil jeg besøke igjen når været er bedre :=)

Vi tar kvelden etter en fin reise så langt

6 kommentarer

Siste innlegg