en deilig søndag

Vi har hatt nok en deilig søndag med litt sånn sommerfølelse,og bedre skal det bli i uken som kommer .

Da mannen måtte på et møte i dag gikk jeg en tur for å se til ramsløken min,løkene jeg satte i fjor har kommet lengst,dei har nok en perfekt og lun plasering

bladene begynner å bli fine til bruk ,og jeg ser blomsterknopp ,så er jeg heldige sprer den seg :=) jeg bestemte meg foor å se på dem som er i skogen og gikk opp dit

fortsatt små men til min store glede ser jeg jo att dei har spredd seg siden i fjor ,så dette lover bra :=) i tillegg har jeg noen jeg flytta i går som nå er i urrtehagen ,og sprer dei seg på alle plassane får jeg nok ramsløk etterhvert

jeg bestemte meg for å fortsette rundt hele garden som er i ytterkant av alle jordene

det var godt å gå der i varmen og bare nyte ,vel hjemme styra jeg litt i hagen

det kommer flere blomster nå og jeg nyter dei fine fargene

grønnsakshagen min er nå definitivt historie,i går rydda vi helt opp og sletta hele stykket,men der er et men ,siden det bare er jord der nå skal jeg sette potetter der i år også :=) så får det bli gress neste år :=

da mannen var ferdig på møte var det tid for en konsert i kirken ,det var en musikalsk konsert uten sang ,det var vakkert og instrumentane og tonane var så avslappande att jeg fort kunne ha sovnet til dem hi hi ,gjorde ikke det da :=) etterkonserten var det sosial samvær på bedehuset hvorr vi fikk kaker og pølser ,dett var inkludert i konsertbiletten :=) en veldig fin søndag og i morgen ,tja kanskje det blir barnepass igjen da lillemor har feber i dag og mammaen skal være streikevakt ,sånn er det

 

16 kommentarer

Siste innlegg