en er ferdige

God kvelden ,ja i dag var det strikkekafe og da går mandagen :=) det har blitt slik att jeg strikker på kofta mi her hjemme ,er så mye mønster att det ikke er det rette å ta med andre steder,så jeg la opp til enny genser tilmeg selv,det får bli strikkekafe prosjekt ,den får dere se senere nå jeg er lengre kommet,så har jeg jobbet med genseren jeg begynte på i sommer,og i kveld ble den ferdige

det skulle være rosa i toppen der det er gult ,men jeg fikk for lite garn og der det garnet var kjøpt var det tomt ,det var vist noe som var utgått og derfor kjøpt på salg ,siden jeg har masse gult gikk jeg derfor for gul avslutning ,hva mener dere ,går det ann ? nå sitter jeg med denne på meg ,den passet helt perfekt ,tynn og lett ,lille lerke som er en blanding av egyptisk bomull og merinoull.

Fra fruktpresseriet som har kommet tilbygda fikk jeg flaskene med eplemost jeg bestilte i dag ,da er drikken tilårets julemiddag i hus

den med eplemost fra Diskovery og aroma hadde dei i fjor også og jeg hver hvor herlige dei er ,ny av året er den navnløse som er en blanding av epler og pære ,+ den lille flasnen som heter rosetta ,eplemost fra en eple som er helt rød i både fruktkjøtt og skall ,mmmm men disse fraskene skal på buda til jul

fine etiketter med bilder fra fjella her inne i fjorden

i går gikk vi tur i skogen ,vi har mye gammel skog her vi bor

og i morgen ,ja da skal jeg ut til sommerfjøsen og rydde ,for mannen har lagt ned mer skog som ikke er kjørt hjem ,jeg kan samle det og rydde så er det klart å lesse på traktoren etter middagen i morgen om mannen orker :=)

slik ser det ut nå ,i morgen skal dette rydes fint opp :=)

14 kommentarer

Siste innlegg