en fin dag

barna har gratulert sin mamma med dagen ,men dei har sine egne familier så det ble ikke besøk ,jeg har uansett hatt en fin dag i dag :=)

Min kjære mann stod opp og lagde frokost til fruen ,det var deilig ,og da middagen skulle lages gjorde vi det sammen ,det er koslig med både blomster og gave ,men for meg er det nok med oppmerksomhet der mine er tilstede.

Jeg hadde med kamera ut i dag for å hilse på sola,men jeg får ikke legge til dei bilda her,det ble noe ttull da jeg sikkerhetskopierte bilda mine i går,ja ja nå er det i orden gikk ut på tunet og tok et testbilde og det la seg der det skulle

sola hadde gått ned ,men så hadde mannen også tatt bilder i dag med mobilen sin ,og jeg fikk med soloppgangen

det var så deilig ,i dag spdde jeg vekk litt snø oppom huset for nå kan jeg snart sitte der og nyte en kopp kaffe før sola går bak fjell igjen

gjennom røret,ja elva som renner forbi oss går gjennom et rør ved siden av garasjen ,min mann tok dette bilde i dag ,ble fint da :=)

ønsker dere alle en fin søndagskveld og håper alle mammaer har hatt en fin dag i dag

10 kommentarer

Siste innlegg