en fin dag

God morgen ,i dag våknet vi til minusgrader,det er helt kvitt ute ,så det er vinter ,men dagen i går startet rød og vakker

jeg startet gårsdagen med å strikke på vott nr 2 ,men så vart det til att mannen ikke skulle på jobb i går ,da ble det først en tur til Stryn ,koslig det ,vel hjemme tikket det inn en melding fra grannen ,han og fruuen hadde et lass treflis til meg ,jeg hadde bestilt i sommer da :=) så det var bare å dra på seg arbeidstøy og gyve løs på jobben ,det ble så bra

det går helt fint å ha to sortet dekke i urtehagen ,og ja det er fullt av ugress i pallekarmane ,får se om jeg rekker å luke det før frosten biter seg fast,men det blir ikke i helgen for i dag reiser vi til Trøndelag

medan jeg jobbet med urtehagen begynte mannen med veding ,det må jo ha  minst et år å tørke ,så da jeg var ferdige ruslet jeg ut og hjalp ham

det ble kvelden før vi var ferdige ,men hvet dere jeg ble ferdige med vott nr 2 i tillegg :=) så dei blir med på tur i helgen ,ha en fin helg da alle sammen

9 kommentarer

Siste innlegg