en fin dag

Været var fint til en spasertur i dag,snøen er dyp så valgmuligheten er ikke stor siden kneet ikke tåler vading i snø,så i dag gikk valget på oppoverbakke,langs veien

vanligvis går jeg rundt garden,det starter her,men det er urørt mark,halvemeteren med urørt snømengde er ikke for en nyopperert kne,så da er det bare å fortsette langs veien

gammelt stabur

så kommer jeg helt opp på toppen,her skulle jeg kommet ut igjen om jeg hadde gått rundt garden,hadde ikke kommet over denne hauen nei .

Medan jeg står her får jeg telefon,2 venninner vil komme på besøk ,så da er det bare å bevege seg hjemover igjen ,men litt bilder rekker jeg når jeg først er her oppe i høgda

så tilslutt ser jeg huset vårt

en fin tur ,jeg kan ikke gå fort,kjenner det stikker litt i kneet ,så det er bare å ta det rolig ,samtidig er det viktig att jeg er i bevegelse.

Rødstrupen regjerer i hagen i dag også,rund og fin :=)

Da jeg kom inn mikset jeg sammen en grønn salat ,med både kvite bønner og tunfisk og marinert ost ,det falt i smak og er et lettvint måltid å hive ihop om en får uventet besøk,salat har jeg som regel alltid i hus,så mikser jeg med det jeg ellers måtte finne i kjøleskap og matbud :=) det ble iallefall en hyggelig ettermiddag

 

20 kommentarer

Siste innlegg