en fin helg

Så er helgen snart over,det har vært en fin helg,mange bursdager og feiring deretter,elsdte barnebarn som fylte 12 feira i dag,i går var det min kjære,det feira vi i går :=) en tur på butikken ble det også på lørdag,sko til trening der jeg kunne få plass til ortosen var nødvendig,og i tillegg fikk jeg gjøpt halvsåler til hæl i silikon,det var så utrolig godt for den vonde hælen min :=)

I tillegg har jeg strikket på Ragnakoften,i dag fullførte jeg mønsterstrikket,skulle egentlig være noen omganger til,men jeg synes ikke koften behøver være helt tett intil halsen,nå blir det å feste resten av trådene ,ja jeg har jo festet litt langs med :=) så kan jeg sy og klippe opp før jeg strikker stolper og krage,det vil si att koften nermer seg ferdig :=)

Ikke hver kveld det har vært greit med mønsterstrikk til tv titting,så jeg har rukket å strikke meg gylne sokker også ,og denne gangen skryter jeg litt av meg selv,for denne jobben er jeg veldig fornøgde med :=)

13 kommentarer

Siste innlegg