en fin spasertur

etter en fin helg i Trøndelag var det helt greit å starte en ny uke med en fin spasertur ,det er mandag og strikkekafe ,jeg valgte å spasere ,gikk ikke fort for det er fint å nyte turen også ,i dag brukte jeg ca 70 min på å gå

fjella er gylne og det gav et vakkert gyllent preg på fjorden

fjord og fjell,skygge og solskinn vi har litt av alt i disse dager før sola bare skinner i fjelltoppane

men ennå vil disse husa få sol ei lita stund på dagen

høsten bak tunellen

tiden går fort,det er ikke så mange årene siden dette var kjøreveien vi hadde ,nå er det stengt med bom i begge ender ,vi går der på eget ansvar ,bilane kjører gjennom tunellen ,er nok tryggast det :=)men noen dager er det så vakkert att jeg går alikavel ,ser litt ann vær og årstid :=)

jeg begynte på en ny kofte til meg selv ,men ennå har jeg kun kommet 2,5 cm på bråte nede på koften ,jeg har lagt opp og strikket 3 eller er det 4 gangerjeg begynte på ei kofte men etter tre forsøk innså jeg att det var feil oppskrift til garnet jeg vil bruke ,så nå er jeg i gang med en annen oppskrift ,så langt ser det mye bedre ut :=) men pytt noen utfordringer skal en ha ikke sant

10 kommentarer

Siste innlegg