en fin tirsdagstur

i går lå jeg i narkose ,dagen gikk greit ingrepet også om det er vellykket vites ikke for om en måned eller to ,men jeg har det bra og er oppe og gårr ,kom på att jeg ikke har tatt smertestillande heller i dag ,da trenger jeg dem ikke hi hi .

Måtte ut og lufte meg litt ,men jeg valgte å ta det litt rolig så det ble flate veien bak tunellen ,bakkane får bli en annen dag ,men det var mye fint å kvile øyene på bak tunellen også :=)

det er virkelig mange sterke planter som er grønne og fine hele vinteren tross uker med snø og frost

spennende lav ,denne har jeg foresten på plenene min også ,litt usikker på hvilken lavsort det er

fargerik mose i mengder

det er lys ute i fjorden selv om att det har småregnet litt gjennom dagen ,men ikke verre enn att jeg gikk i boblejakke uten å bli våt

heimen vår ,grønt og fint og jeg håper det varer jeg

i urtehagen min står purreløken like fint ennå ,jeg tok dem opp med roten i høst fra grønnsakshagen og flyttet dem til urtehagen ,det gikk helt strålande det

og med meg inn ble det en grønn bukett av røsslyng,tyttebærlyng og blåbærlyng ,det treng ikke være mer avansert enn det ,ha en fin ettermiddag da

20 kommentarer

Siste innlegg