En fridag

Godt for dere som arbeider å få en fridag sånn midt i uken ,jeg er jo hjemme hele tiden,men i dag fikk jeg ha mannen hjemme.

Jeg hørte rykte om att lille Ragnar hadde tatt sine første skritt,så jeg sier att ho bestemor vil ha bilde ,det fikk jeg med en gang

ja nå blir det litt kjekkere for lillegutt :=) stor stas å kunne gå sjøl.

Da jeg sitter og ser på bilder får jeg melding fra sønn,han vil ta med sin familie en tur om vi er hjemme,her innbød ikke været til tur,så vi tok imot besøk vi

middag spiste vi når dei kom,så ble det trilletur,lillemor var trøtt,tørt og fint når vi gikk ut,så kom regnet,jada vi ble litt våt,så forsvant regnet og vi ble fort tørr igjen ,merkelig vær

vi besøkte grisene

vi hilste på sauen også og disse dyrene her er bare så utrolig menneskekjære og sosiale :=) både gris og sau kommer springande når noen går forbi

hei hei,vil ha kos jeg :=)

det var en koselig dag :=)

men hvor er sommervarmen,ute er det 5,3+ ,det er nesten vinter brrrr og det snør i fjella ,håper det snur i morgen hi hi

15 kommentarer

Siste innlegg