en gløtt av sol

I dag våknet jeg til nok en dag med tett snøkave ,så jeg snudde meg og sov en time ekstra i dag :=)

men jeg kunne jo ikke bli liggande hele dagen så det var bare å komme seg ut av dyna :=)

Klesvask mellom litt strikking og god morgen norge ,en god lunch og jeg var klar for å komme meg ut og måke snø ,og da jobben var gjort fikk vi jammen en gløtt av solskinn ,så mye att jeg like godt gikk meg en tur når jeg alikavel var ute

det var en velsignelse ,og sjekk veien ,sola gjorde den rein på en to tre :=)

tung våt snø ,perfekt om en ville lage en diger snømann ,men det fristet no ikke meg i dag

vakkert og særlig når solen skinner ,men der er ett men ,jeg trenger liksom ikke mer snø nå ,jeg vil ha vår og aller helst sommer allerede i mai

turen var kort ,rasfare gjør att jeg ikke går langt ,best å holde seg der det er trygt og da jeg kom hjem åpnet himmelen seg igjen og snøen lavet ned ,og i morgen kveld er det meldt store nedbørsmengder i form av regn ,men dagen skal starte med snø ,nei nå vil vi ha grønne enger og varme :=)

12 kommentarer

Siste innlegg