en god dag

dagen startet tidlig,det var både legetime og tannlegetime i dag da måtte jeg tidlig opp.

Først legetime,den bestod av en god halvtimelang samtale og fornyet resept på div mot pollensesongen.

Så hadde jeg god tid før tannlegetimen ,da kjøpte jeg garn til min neste genserprosjekt,det skal dere få se i morgen :=)

Tannlegetimer liker jeg ikke,men det gikk greit,hadde ikke hull ,men fikk lakk på et par sensible punkt og beskjed om å bruke sensodyn tannkrem og det beste var att prisen var bare det halve av normalen :=) skjønte nesten ingenting eg .

Så kom kosen,for jeg ble hentet av sønn og fikk en god time ilag med dei unge og vesle Mathilde

ei skikkelig go lita jente dette :=)

og det er jo kjekt å se att hun koser seg i tepper jeg strikket,sønn ville att ho mor skulle strikke et til ,får prøve på det ja.

så fikk dei unge fri og jeg tok turen en gate høgre opp og besøkte yngste datter og vesle Ragnar

da jeg kom opp dit var det en lykkelig liten gutt som smilte opp når han såg meg ,og for første gang krøp han bort til meg og ville opp :=)

det ble varmt og jakken måtte av,da måtte jo lillegutt ned på gulvet igjen også,men han snudde seg fort og skulle opp igjen hi hi

og tin tin ja han var aldri langt fra beina mine han heller :=)kosa meg skikkelig i dag og da vi kom hjem,ja da var det omtrent ikke snø igjen i hagen herlig det betyr en tur på bar mark i morgen :=)

18 kommentarer

Siste innlegg