en hagevandring

God morgen ,dere som leser bloggen min har nok allered skjønt att sommerens ferie var proppet med opplevelser ,så mye att jeg kan ikke få med meg alt her , vi var på hadeland porselensfabrikk,vi feira 39 års bryllupsdag vi hadde en svipptur innom Gjøvik og vi koste oss masse :=) Når vi var ferdige på norefjell forflyttet vi oss til Toten ,vi hadde ingen plan og ble sittande å google litt,da oppdaget jeg en drøm ,jeg spurte dei andre om vi kunne kjøre til Evjua :=) for 3 år siden bestilte jeg dei nydeligste blondegardiner til stuen vår ,jeg bestilte hos cottage garden -Fredholm og lykken var stor da jeg oppdaget att det la på Evjua :=)

Vi kjørte dit og innstalerte oss på evjua strandpark,og der fikk vi nok en overaskelse for skibladner skulle legge til kai om under en time ,den fylte 165 år og det var hornmusikk og tale :=)

hornmusikk

salutt

en flott 165 åring

tale og blomster,og et par stk gikk ombord for å være med på jubileumsreisen

så dro den videre og vi såg den vel avgårde ,før vi ruslet opp til bobilane igjen

vi skulle gjøre oss klare for en hagevandring ,men den må få et eget innlegg,mest sansynlig 2 :=)

6 kommentarer

Siste innlegg