en hatt

en hatt ja,det har jeg hatt lyst på en stund,så kommer både frodith og karidansen med flott hatter og viser seg frem ,og jeg får jo ikke mindre lyst på en hatt da nei :=) så reiser vi på julemesse og en stand hadde bare hatter,flotte tovede ullhatter,skikkelig fine men litt dyre for meg ,men pytt jeg kan da strikke og jeg hadde noe garn i lageret mitt som kunne duge,så i går fikk pinnene kjørt seg

fin hatt hva hi hi ,cortina garn og pinne nr 5,5 :=) men dette var før jeg puttet den i vaskemaskine på 40 grader,litt grønnsåpe og en mellomstor handuk ,det er da mirakler skjer ser dere

fornøgd med hatten min jeg ,heklet og tovet en rose også som jeg har sydd på siden,litt fjong kan en vel være ,så da har jeg endelig en hatt jeg også i tykk og god ull :=)

12 kommentarer

Siste innlegg