en hel dag i dag

det er onsdag og den dagen jeg fortsatt reiser til fysioterapauten for styrketrening,men i dag avbestilte jeg bilen hjem,jeg skulle til frisøren :=) men jeg rakk faktisk å kjøpe en ekstra julegave før frisørtimen ,og når jeg var fjong på håret gikk turen til garnbutikken,der fikk jeg kjøpt noe garn jeg trenger i en genser jeg strikker på,så var det klesbutikker,og etter en runde innom alle butikkane i Volda (4 stk ) og med prøving endte jeg med å gå tilbake til første butikk,så nå er julehabiten min kjøpt :=)

en topp i blank fløyel,fargen er en nydelig lillafarge,bilde lyger litt på fargen :=)

Ja jeg har jo sagt att jeg skal gjennom en stor fotopperasjon 6 desember,jeg har fått beskjed om att jeg antagligen blir gipset etterpå eller dei setter på en skinne og det må jeg gå med hele julen,da er ikke kjole det rette for jeg vil ikke få på meg hverken strømpebukse eller tights,så det ble en svart fløyelsbukse

er ikke denne vide nok å stikke foten ned i ja da aner ikke jeg hva jeg skal gå i hi hi ,satser på att denne går fint eg .

Da er jeg igrunnen klar jeg,ja til julen mener jeg :=) og når det gjelder gåturen i dag så ble det nok steg mellom butikkane for jeg gikk i nær 3 timer i dag ,men det var en god dag ,koste meg jeg

4 kommentarer

Siste innlegg