en hyggelig overaskelse

i dag har vi et realt guffent vær ute,tidlig på dag var det nesten umulig å se ut gjennom vinduet

det ser ille ut på bilde,men hvet dere hva,det var værre,det var så ille att det ikke lot seg fange på et bilde,2 + sludd ,kald nordavind og snø langt ned i fjella.

Så ble det noen pauser innimellom etterhvert,jeg kunne inspisere grønnsakshagen og hagen ellers og den har tålt uværet så langt,men det var ikke blivande ute så jeg var rask inn igjen,der tok jeg bilde av det gamle epletreet i hagen gjennom kjøkkenvinduet

det blir flott når blomstrane spretter,plommeblomstringen er så godt som over,da er det kjekt att vi har epler også,så kan knoppane vente litt til uværet har gitt seg :=)

Posten kom og der fikk jeg virkelig en overaskelse,en finnere overaskelse enn jeg kunne drømt om,det var kjekt i ruskeværet :=)

jeg var jo så heldige å vinne i konkuransen til evaswindow,og i dag kom premien,jeg trodde det var en duk,men det var det ikke hun har laget en flott skulderveske til meg med vinnerbilde på :=)

tusen takk snille Eva,dette var en kjempefin premie,og det passet jo godt å få den i dag når været ikke spiller på lag med oss :=) vesken skal flittig få være med på tur med kamera og kanskje et strikketøy nedi :=)

Kunne tatt bilder av den grønne skogen med snø i ,men siden jeg er lei av snøen vil jeg ikke ta bilde av det hi hi ,koser meg inne med fyr i peisen

18 kommentarer

Siste innlegg