en kjekk dag

Mandag og det betyr strikkekafe ,og siden det var hele 12 + da jeg stod opp og tørt ute tok jeg sykkelen frem ,å det var godt å sykle :=)

Da jeg kom til Bjørke stoppet jeg og tok bilde nede ved fjorden .På strikkekafe ble det bursdagsfeiring  med lunch og bløtkake da ei av damene fylte 70 år i dag ,skikkelig kos :=)

Da jeg komhjem fortsatte kosen for jeg hadde fått pakke i posten :=)

pakke fra vibbedille ,jeg vant en give away og dette var det 3 av oss vant :=) jeg stiftet jo kjennskap med finnull fra rauma da jeg strikket kufjordkofta mi ,så jeg hvet hvor varmt og deilig dette garnet er og drygt ,et nøste varer lenge :=) planen min er derfor å strikke varme votter ,så får eg se hvilke mønster eg lander på ,nå er jeg i gang med 2 huer ,en skal bli ferdige før jeg begynner på votter da :=)

Så avsluttet dagen like koselig som den startet ,med kaffe oppe hos svigermor ,svigerinne og svoger var også ilag med oss  så det ble veldig koslig :=)

ønsker dere en god natt da,kjenner att klokka er forandret ,men det går seg nok til om ikke mange kvelder hi hi ,natta da

10 kommentarer

Siste innlegg