en kosedag

nå er forberedelsane til urtehagen ferdige så og si og jeg sådde faktisk litt i dag ,ringblomster,kornblomster,bladpersille og gressløk alle dei kunne en så tidlig høst,har jo masse gressløk men hadde plukket inn en bukett gressløkblomster,da drysset det en mengde frø utover kjøkkenbordet,så jeg samlet dem og sådde i ytterkantene på pallekarmen jeg har gressløk ,det skal uansett kun være gressløk i den :=)

jeg tok en real kosedag ,inviterte ei venninne og jeg stekte vafler til oss

vi har skikkelig deilige dager og dei har vi hatt en tid no ,og det må jo nytes ute,skikkelig varmt og deilig

nystekte vafler ute i sola kan aldri bli feil :=) venninna mi sette veldig stor pris på serveringen .

Da hun dro gikk jeg en tur opp på bakkane ,det var deilig å bare ruskle i passe tempo

ser ned på heimen vår :=)

hadde lyst til å gå rundt garden ,men i dag var jeg ikke kledd til det ,med sommerkjole og sandaler,vått i gaset og sauer som har gjort sitt langs hele veien ,må ha på støvler og lange bukser så flåtten ikke biter seg fast skal en gå rundt her ,ja ja rusla ned samme vei som jeg gikk opp var en deilig dag uansett ,og i morgen skal eg på tur ,:=)

8 kommentarer

Siste innlegg