en koslig gave

I dag har jeg vært hos fysio og trent styrke,har god tid til å handle litt kolonial med hjem etterpå også for kolonialen ligger omtrent vegg i vegg med fysioterapauten min :=)

Jeg tenkte jeg måtte kjøpe hjemmet,for jammen har vår gode bloggvenninne lindrandi gått henn og kommet på plasering blandt dei 3 beste i kakebaking

og her på forsiden av hjemmet ser vi kaken,den med blåbær på toppen :=) den er glutenfri og jeg skal helt klart bake den,gleder meg skikkelig for denne ser herlige ut :=) så kom jo familien i posten også,så her er det masse koslig lesning .

Ikke fikk jeg bare bladet familien i posten,nei jeg fikk en superfin gave fra snille solliv også,premie for å være en flink elev i gåskolen hennes ,snakk om da :=)

3 forskjellige lykter og refleks som skal gjøre oss mer synlige i mørket,en helt superfin gave dette ,så tusen tusen takk snille Solveig :=)

hvordan har det vært med min gåing i dag da ? vel jeg jobbet styrke trening i 3 kvarter,så gikk jeg og spaserte i og utenfor butikken i 3 kvarter før taxien min plukket meg opp ,er vel innafor det :=)

Det er grøtens dag i dag,så her kokes det risengrynsgrøt til middag,men en liten vri til meg da :=) for Arne Brimi kokte bygggrynsgrøt kokt på eplemost i dag på god morgen norge ,nyskjerrige som jeg er blir det min grøt til middag :=) så får vi besøk av elsdte datter i kveld,blir kjekt det :=)

ønsker dere en fin kveld

8 kommentarer

Siste innlegg