en kveldstur

I går kveld spurte mannen om jeg ville være med til Viddalsetraog det ville jeg ,vi kjørte i går parkerte og gikk dei bratte bakkane til fots.

Det var en skikkelig varm sommerkveld og duften av sol,fjell og kyr på beite var herlig ,nesten så en må klype seg i armen ,for en skulle tro dette var seinsommer i august ,og så var det bare 1 juni

oppe på setra,det er bare murane som står igjen ,en snøfonn tok husa for mange år siden ,blir nok ikke bygd ny seter her men dyrene kan gå her og det gjorde det i går ,legre framme gikk der kyr :=)

når sola går ned i hagen vår er det kaldt med en gang ,det er fortsatt sola som varmer mer enn lufta ,da kler vi på oss,men her i fjellet skulle vi hatt på kortebukser og bikinioverdel ,for hjelpes kor varmt det var

en finere kveld kunne jeg ikke fått,jeg bare elsker å være i fjellet

jeg tror det blir et godt blåbærår i år :=)

Ønsker dere en fin dag ,nå skal jeg vatne i hagen og i ettermiddag skal jeg og mannen  bortover , en fridag for meg :=) men mannen har noen ærend så ikke helt fridag for ham :=)

12 kommentarer

Siste innlegg