en lang lang dag

god morgen,jammen var det godt å få en lang og god nattesøvn i natt :=) i går var dagen for forberedelse til opperasjon,jeg skulle møte på Ålesund sykehus kl 7.30 og måtte derfor reise heimafra på natta,stod opp kl 3.40 om natta,taxien var her 4.20 ,25 min før avtalt,dermed måtte jeg stå ute i 30 min på bussholdeplassen i Volda og vente på bussen som skulle gå 5.30,det var en kald fornøyelse for vi har ikke venterom innendørs i Volda.

Jeg rekker timen på sykehuset,er framme 7.10

dagen er fin den ,her hos oss har vi virkelig fine vinterdager :=)

en lang dag i denne høge blokka,etasje 6 ,men hjelpes for en trøttende dag da .Vi kom til et vanlig venterom ikke var den stor heller,vi var mange som satt der,så blir vi hentet en etter en for å ta blodprøver,så ut og vente igjen og siden vi var mange så tok det gjerne timen eller mer før vi ble hentet inn toil den neste,sykepleieren og sånn fortsatte timene å snigle seg videre,til anestesilege og for noen også kirurgen og fysiotrapauten,ikke noe videre med hyggelig lesestoff men kaffe fikk vi :=) så kom et trillebord med dei deiligste påsmurte rundstykker,men ingen var glutenfrie og da jeg etterlyste det,tror jeg ikke jeg ble hørt for pleieren gikk igjen hun,ja ja jeg ble no uansett hentet inn og så fikk jeg reise hjem,måtte bare vente 10 min på bussen tilbake :=)

jeg viste det skulle være noen smaksprøver på helsekost :=) beina mine gikk den veien  og herremin det var deilig,kokkosmakroner,fløtekarameller og bounty,hjemmelagde ,alt var melkefritt,glutenfritt og sukkerfritt,men noe av det beste jeg har smakt :=) og gløgg,eplegløgg sukk jeg var i himmelrike hi hi ,jeg hadde 2 timer før mannen var ferdig på jobb  det ble 2 timer å spasere

himmelen var vakker denne ettermiddagen i Volda

sentrumsgaten i Volda lyser så vakkert med julebelysning i løvtrea langs havna,ikke lett å se belysningen ennå for det var jo ikke direkte mørkt.

Er jo ferdig med julehandelen så jeg gikk heller på garnbutikken og litt forskjellig ble med hjem til litt småstrikk :=)

Det var deilig å komme hjem,dampet julepølser,mandelpåotet og rødkål det var skikkelig godt,hadde planer om å lese blogger men øyene ville ikke ,jeg måtte finne sengen.

I dag skal jeg kose meg masse ,gå tur ute og strikke ,det håper jeg dere også rekker :=)ha en fin dag da

8 kommentarer

Siste innlegg